اخبار مجازی به تاریخ 6 آذر 93
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار مجازی به تاریخ 6 آذر 93
نوشته شده در پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 593
نویسنده : صادق

.:: برنده قرعه کشی بانک / سری پنجم قرعه کشی بانک ::.

در چهارمین قرعه کشی بانک مجازی ، ادج برنده و صاحب یک آیتم بدل فینیشر شد. قرعه کشی بعدی در تاریخ 1393/9/10 برگزار خواهد شد. از کابرانی که عضو وی آی پی هستند دعوت می شود تا سریع تر در بانک اسم بنویسند.

.:: حساس ترین مسابقه تی ال سی / زیبا ترین مسابقه تی ال سی  ::.

با گفتگو بین کاربران مجازی و نظرسنجی بین آنها ، حساس ترین مسابقه تی ال سی ، مسابقه بین استون کلد و تریپل ایچ می باشد. این مسابقه ششمین مسابقه تی ال سی خواهد بود و قبل از مسابقه مین اونت برگزار می شود.

همچنین از نظر کاربران زیبا ترین مسابقه تی ال سی می تواند مسابقه بین مارک هنری و جان سینا باشد که این مسابقه نیز احتمالا چهارمین مسابقه تی ال سی است.

.:: افراد قطعی در رویال رامبل 2 ::.

پس از تی ال سی ، نوبت به پی پر ویو رویال رامبل می رسد. برای این پی پر ویو یک مسابقه رویال رامبل 30 نفره برگزار خواهد شد که برنده مسابقه می تواند قهرمان کمربند سنگین وزن و یا دبلیودبلیوای را در رسلمنیا چلینج کند. اگر آندرتیکر مقابل پانک پیروز شود ، برنده رویال رامبل فقط حریف آندرتیکر خواهد شد و نمی تواند کمربند سنگین وزن را چلینج کند اما در غیر این صورت ، در صورت پیروزی سی ام پانک ، برنده رویال رامبل می تواند دو گزینه برای مسابقه دادن در رسلمنیا داشته باشد.

افراد قطعی در رویال رامبل :

ست رولینز - سزارو - جک سواگر - ادج - کریشن - جان سینا - ری میستریو

.:: رکورد بازدید شوء راء ::.

بازدید شوء راء این هفته با 766 بازدید رکورد بازدید تمامی شوء های راء را زد. بیشترین بازدید برای شوء راء 643 بود که قبل از نایت آف چمپیونز برگزار شد.

.:: الیمینیشن چمبر 2 ::.

پارسال دو مسابقه الیمینیشن چمبر مچ 6 نفره برگزار شد...یکی سر کمربند دبلیودبلیوای که باتیستا برنده مسابقه شد و دیگری برای نامبروان کانتندری کمربند کمربند سنگین وزن جهان که برنده ای نداشت...

امسال فقط یک مسابقه الیمینیشن چمبر مچ برگزار می شود . در صورتی که آندرتیکر سی ام پانک را در تی ال سی شکست دهد ، در الیمینیشن چمبر مسابقه ای سر کمربند دبلیودبلیوای برگزار نخواهد شد و یک مسابقه سر کمربند سنگین وزن برگزار می شود.

اما در صورتی که سی ام پانک آندرتیکر را شکست دهد ، یک مسابقه الیمینیشن چمبر مچ سر کمربند دبلیودبلیوای برگزار می شود و برای کمربند سنگین وزن یک مسابقه تک به تک انجام می شود.

.:: مقایسه تی ال سی سال گذشته با امسال ::.

پارسال در پی پر ویو تی ال سی ، مسابقات مهم و پرهیجانی برگزار شد. اما امسال مسابقات پرهیجان تر و بهتر از پارسال می باشد و تقریبا شباهت زیادی با پارسال دارد. پارسال هم مثل امسال ، مارک هنری خواهان رئیس شدن و اخراج شدن مسترمکمن بود که وی مقابل تریپل ایچ مسابقه داد اما در ان مسابقه شکست خورد و مارک هنری اخراج شد و تریپل ایچ و مسترمکمن همچنان رئیس ماندند.

همچنین کودی رودز خواهان اخراج مسترمکمن بود که وی با او مسابقه داد و از او شکست خورد و او نیز اخراج شد.

Career Match

Tlc 1 : Mark Henry Vs Triple.h

Tlc 2: Stone Cold Vs Triple.h


Wwe Championship Match

Tlc 1 : Daniel Bryan Vs Randy Orton

Tlc 2: Cm Punk Vs Under Taker


World Heavyweight Championship Match

Tlc 1: Big Show Vs John Cena

Tlc 2 : Daniel Bryan Vs Roman Reigns


In And Us Match

Tlc 1: Zack Ryder Vs Kane / Wade Barrett Vs Heath Sliter

Tlc 2: Chris Jericho Vs Bad News Barrett


Handicap Match

Tlc 1: Wyatt Family Vs Rvd And Sheamus

Tlc 2 : Wyatt Family Vs Randy Orton And Batista


.:: فیس شدن بری وایت ::.

کمپانی مجازی تصمیم دارد که بری وایت را بعد از رسلمنیا تبدیل به یک چهره فیس کند...وی تا به حال با پیروزی مقابل کشتی گیران بزرگ محبوبیت زیادی بین کاربران دارد و 100% با فیس شدنش محبوبیت او چند برابر خواهد شد. بنابراین برنامه فیس شدن بری وایت پس از رسلمنیا عملی خواهد شد.

.:: نظر برخی کاربران در رابطه با مسابقه استون کلد و تریپل ایچ ::.

جک سواگر :

من خودم در هل این ا سل با تریپل ایچ مسابقه دادم...تریپل ایچ یه احمق بی شعوره که از هر کلکی برای پیروزی در مسابقاتش استفاده میکنه...تنها چیزی که میتونم به استون کلد بگم اینه که خودش رو مظلوم نگیره مهم نیست تماشاگران اون رو هو کنن...اون باید نامردی کنه...اون باید با زیرکانه ترین روش ها تریپل ایچ رو شکست بده چون تریپل ایچ مطمئنا آروم نمیشینه و استون کلد اینو بدون که تریپل ایچ نامردی میکنه اون دلش به حال تو نسوخته اون عادلانه مسابقه نمیده...پس حواست باشه

رومن رینز :

این مسابقه جذابیت تی ال سی رو چند برابر کرده اما ممکنه با پیروزی تریپل ایچ این جذابیت کاهش پیدا کنه...حال تماشاگران در صورت برد تریپل ایچ گرفته میشه...من به استون کلد ایمان دارم و یکی از طرفداران اون هستم میدونم که کارشو خوب بلده و یه کله خره به تمام معناست...

 





مطالب مرتبط با این پست
.